Saturday, January 17, 2015
Примери на добра пракса
училиште Гоце Делчев -Неготино
одделение шесто
наставник м-р Павлинка Вељаноска
наставна тема Слушање музика
наставна единица ,,Радетски марш,, - Јохан Штраус
наставни методи монолошки, дијалошки, дмонстративен
наставни средства компјутери, учебник, ЦД со музика
Тек на активностите Вовед:
Часот започнува со разговор за престојните новогодишни празници. Се разговара за Новогодишниот концерт во Виена и за животот и делото на Јохан Штраус (помладиот и постариот). Се разговара за валцер и марш (се прави Вен дијаграм)
Главен дел:
Се даваат инструкции на учениците за работа со компјутери. Првата група бара информации за животот и делото на фамилијата Штраус. Изработуваат презантација .
Втората група бара информации за создавање на делото, го уредуваат текстот и вметнуваат новогодишни мотиви
Третата група изработуваат покана за концерт.
Четвртата група изработуваат новогодишна е-честитка .
Завршен дел:
Учениците ги презентираат своите изработки
Оценување Оценувањето се врши на два начини, оценување од наставникот преку аналитичка листа и меѓусебно оценување преку истата листа . Во листата се вметнати следните критериуми:
- техничка изработка (уредување на текстот, вметнување на мотиви)
- уметничка изработка (естетско уредување, идеја)
- избор на информации
- познавање на компјутери
- брзина и умешност во работата
Секој критериум се бодира со поени од 1 до 5. Се избира најдобра изработка
Саморефлексија Учениците беа многу заинтересирани. Работеа со големо интересирање. Посебно обрнуваа внимание на изборот на информации, но и на естетскиот момент.Посебно беа заинтересирани во делот на меѓусебно оценување. Беа реални при оценување на изработките.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment